مهربانیت
پست های فیسبوکی/خنده در حد مرگ
مهربانیت
پنج شنبه 14 آذر 1392 ساعت 11:42 | بازدید : 458 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

من با تودر زیرباران نرفته ام اما.....
باران که می بارد دلم برایت تنگ تر میشود
راه می افتم.....
بدون چتر... ..
من بغض می کنم و اسمان نیرمیگرید.....

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

دلتنگ که میشوی…
دیگر انتظار معنایی ندارد…
یک نگاه کمی نامهربان!
یک واژه کمی دور از انتظار!
یک لحظه فاصله!
میشکند دیوار فولادی بغضت را…

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

مثل سایه ی مثلثی در نیمه باز...
روی زمین دراز کشیده ام...
و به سقف دلتنگی هایم خیره نگاه میکنم...!
کاش بودی و چراغ این اتاق روشن بود.....

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

هوای فاصله سرد است،برایت از کلاف دلم ، خیال گرم میبافم...!

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

اینو آویزه گوشت کن:
هیچ وقت شوخی شوخی کسیو به دلت راه نده، چون ممکنه جدی جدی عاشقت بشه، و آخرش راستی راستی دلشو میشکونی...
به همین سادگی...

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

هر ستاره شبيست که از تو دورم.
و آسمان اين شب ها چقدر پرستاره است!

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

هر ستاره شبيست که از تو دورم.
و آسمان اين شب ها چقدر پرستاره است!

 

 

 

 

 

 

دلم تنگ است
دلم اندازه حجم قفس تنگ است
سکوت از کوچه لبریز است
صدایم خیس و بارانیست
نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانیست....

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

چه غریب ماندی ای دل
نه غمی.. نه غم گساری....
نه به انتظار یاری...
...نه ز یار انتظاری...

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

جدیدا سعی میکنم به هیچکس دل خوش نکنم..
از هیچکس هیچ انتظاری نداشته باشم...
از هیچکس هیچی نخوام.. هیچی...
حتی از خدا! فقط بگم خدایا من فقط تو رو دارم..
و سکوت کنم..
سکوتی بالاتر از فریاد...!

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

چه جالبه!!!
درست وقتی که فهمید دلِ من براش تنگ میشه،دلش از سنگ شد!!!
هه . . .!!!!!!

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

کافه چی!
کوچکترین میز تک نفره ی کافه ات را نشانم بده...
بد جوری جای خالی اش عذاب آور شده...

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

نبار باران...
عاشقانه اش نکن...
بغضم را نترکان...
خاطرات را زنده نکن...
من و او دیگر کنار هم نیستیم...
او زیر چتر دیگری و من خیس خاطراتم....

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

گفتند اشک بریز خالی میشوی...!!
خالی که نشدم هیچ...پر شدم از بی کسی که چرا کسی اشک هایم را پاک نمیکند و بگوید اشک نریز تو من را داری...!!

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

 

زندگی یعنی دل کندن از چیز هایی که دوستشون داری ...

 

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

دلتنـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـگـم
مانند نقطه چین هایی که هیچ وقت به هم نمی رسند....

 

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

دلتنـــگمـــ
دلتنگـــ کسی که
گردش روزگارش به من که رسیـــد
از حرکتـــــــــ ایستـــاد...

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

آن روزها که تو بودی، هزار توحید داشت، نمازهایم در شب
امروز اما شب هایم بی نمازی طی می کند، بی لمس دستانت...

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

یادش بخیر، حفظ بودم، تمام نشانه هایت را، تمام علایقت را، تمام رنگ هایت را
یادش بخیر، نمی دانم چرا، ولی هنوز فکر میکنم روزی دوباره برایت عاشقانه خواهم سرود.
روزی که دوست داشتنت خیانت نباشد.....

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

هنوز، شاه قلبم، مات تصویر رخت می شود
هنوز، فکر می کنم، تو هستی و من با آمدنت از دور سرم را پایین می اندازم و فقط به صدای قدم هایت بوسه می زنم
هنوز، آرزوی با تو بودن ادامه دارد...

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

چه شب سردیست...انگار کسی در دنیا نیست... یا شاید هم من در دنیای کسی نیستم...

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

چه تلخه ...
خودت مجبور بشی بزاری بری اما دلت باهات نیاد...

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

بالاخره پایان نامه "دوست داشتنت" تمام شد...
اما هنوز اول راهم
چون قرار است برای دفاع جلوی" زندگی" بایستم!

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

دلتنگی یعنی دلت هواشو کنه و نتونی جلوی اشکاتو بگیری
دلتنگی یعنی با چشم خیس بخوابی و صبح با چشمای قرمزو پف کرده پاشی اما به مامانت بگی از بی خوابیه دیشبه.....
دلتنگی یعنی درحد مرگ اونو بخوای اما اون تو رو نخواد و دلش با یکی دیگه باشه....
دلتنگی یه درده.....مثل گذشته ی من که درد میکنه.......

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

قلاب را بدون طعمه به آب بینداز,هستند ماهی هایی که از زندگی سیرند.
لایک نمیخوام فقط گفتم بدونید منم مثل شماها سیرم...

 

 

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

 

نه
هواسرد نیست
سرمای کلامت دیوانه ام میکند
بی رحم!
شوق نگاهم را ندیدی؟
تمام من به شوق دیدنت پر میکشید
ولی...
همان نگاه بی تفاوت
برای زمین گیر شدنم کافی بود...

 

 

 

 

www.vpr.loxblog.com

 

 

 

 

 

 

همیشه دلتنگی ها به خاطر نبودن کسی نیست!!!!!
بعضی وقتاهم به خاطر بودن کسیه که حواسش به تو نیست!!!!!!!!

 

 

 

 

***اگه از اس ام اس ها خوشتون اومد لطفا نظر بزارید***



موضوعات مرتبط: اس ام اس , اس ام اس دلتنگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 450
بازدید دیروز : 367
بازدید هفته : 1721
بازدید ماه : 1703
بازدید کل : 63428
تعداد مطالب : 817
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

با ما تبادل لینک کنید
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پست های فیسبوکی و آدرس vpr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. توجه داشته باشید اگر لینک ما را حذف کنید لینک شما نیز حذف خواهد شد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 817
:: کل نظرات : 58

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 450
:: باردید دیروز : 367
:: بازدید هفته : 1721
:: بازدید ماه : 1703
:: بازدید سال : 5105
:: بازدید کلی : 63428